Sunday, January 9, 2011

nasib TAK berapa nak malang...


Vvrrrrroooooommmmmmmmmmmmmmm……..

Eza : “Dayah,ko nampak tak ape yang aku nampak??”
Aku : “nampak…hhhheeeeee”

traffic light pon bertukar merah…..aa and azza da berenti tepi aku….

Azza : “dayah,ko nampak tak???”
Aku : “nampak….” (sambil tersenyum kambing kat dieorang)
Aa : bistuh,camne nak balik nihh??”
Aku : “rilek arrr….kite masuk simpang nih….kalo nak jauh lg kite pusing kat airport..” (dalam ati..cuak nak mamposss..)
Nak tau ape yang kiteorang nampak???
Sebenarnye…….
Kiteorang nampak…….
Berbaju putih…seluar itam…pastuhh siap ade 3 stripe kt lengan baju die…

Polis trafik!!! Yang tengah syok duk menahan moto kt jalan sebelah…..fffuuuhhhh…nasib baik bukan sebelah nihhhh…sape tak cuak weeehhhh…..kalo kne tahan..kes naya…aaiiissshhh…..

Lepas tuhhh tyme nak balik hostel….banyak plak kereta pronda polis kiteorg jmpa…aaiiissshhhh…saje je tau wat aku cuakkkk~~


No comments:

Post a Comment