Friday, January 7, 2011

menanti sebuah jawaban.....(@_@)


ape salah aku???
Aku tak tau arrr…..
Kalo aku salah…
I’m sorry….
Bukan aku nak emo….
Tapi aku terasa…
Bila korang senyap….
Aku rasa lain….
Tapi nape dengan orang lain ko nampak macam biase….
Ntah arrr…
Tibe-tibe aku rase rindu ngan kenangan dulu…
Kenangan sem lepas….
Ym aku ko tak balas….
1st time…ok…maybe ko da keje…
2nd time…no reply…aku da tak sedap ati..
3rd time….aku ade wat salah ke???
Dulu….
Ko cakap…
Kalo tak gado dgn aku sehari..
Ko takleh tido lena..
Please…..
I need u’ll….
Korang sume bagi aku kekuatan untuk teruskan sem ni….
Kalo tak kerana korang…
Sem ni da tak wujud aku kat umt….
Kerana korang…
Aku lupekan janji2 aku…..
Tapi….
Kalo macam ni berlaku….
Aku tak tau nak mengadu kat sape…
Dulu…
Korang cakap…
“ade masalah cter arr kt kami…jgn pendam..”
I miss that moment…
Boleh ke aku dapat balik kenangan tu??
Aku sendiri tak tau….
Yang aku tau…
Aku skang hanye…
MENANTI SEBUAH JAWABAN

No comments:

Post a Comment