Tuesday, January 4, 2011

-k.e.m.a.s-

1/1/2011-tahun baru
2/1/2011-sem baru
3/1/2011-bilik baru

semua baru.....
bermula sem nihh....semuanye baru bg aku....
knal ngn rumet baru.....yg sume bdk 1st year.....
ble pindah diblik baru...aras n blok yg sme aku duk dlu...
cter psal blik....tros mate aku terpana kt brg2 aku yg mncecah hmpir sparoh blik nihhh....
ni ponn da ltak sparoh kt blik aa....
adoyai...byknye barang aku....
mane aku nk stat kmas nihhh....
eeerrrrmmmmm...
first..kmas baju dlm locker....
sumbat...sumbat...dan sumbat.....
uiikkkzzz.....xmuat.....
kuarkn blk....jrg pkai smpan dlm beg...
hmpir siap......
baju krung??!!baju satu beg bsar kt blk aa???xmuat.....!!
pkir jap.....
"helo fara,pnjam drawer ko...aku nk smpan bju..xmuat locker....tp ltak kt blk ko ekkk"
settle.....tp ble plak nk angkut bju2 ni kt blk fara??nnti r...
tgk kt meja.....kotak bertmbun2...
eerrrmm...pnatnye...sambong esk r.....
angkot laptop...g tdo blk aa....ahhahahaa......
~selesai part 1~
next???xtau cmne nk settle itu kotak2...esk pkir.....


No comments:

Post a Comment