Thursday, November 25, 2010

saye menyahut cabaran anda!!!

salam sejahtera wat saudare saudari sekalian. tambah-tambah kapade mry si ati basah n kirat rambot kushowt diatas kesudian nye kerna mentag saye tok menulis post ini... yeah3x... (mcm ayat surat rasmi nak mintak outing time dok ostel dlu jep....haha)
ape y telah saye kne tag...????
ini die,. banyak tol saklannye .... wa akan cube jawab... ready..??

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
bende penting...ic arrr....kalo xde bnde nihhh....sah23 jd PATI...hahhahaha....ape lg kalo bkn lappy CQ35 aku nihh...moto TAS1969 tuhhh...kire bnde aku ke x??tp ku anggp arrr moto nih jd hak mlik aku yg pnting skang ...ahhahah

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
ermm..duit sendiri yg aku dpt dr hasil titik ploh aku...seutas jam tgn warna pink jenama CASIO...tyme tuhh aku kje ngn abh jd kerani kt SAY Teguh Ent. tyme dok nunggu rezat SPM.....tu arr yg last kot...lpas tuhh perblanjaan aku dtanggung spenohnye oleh my abh....so,xkire duit sndri k...

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
di alamat 2601-F Tmn Ghulam,Gong Pauh,24000 Chukai,Kemaman,Terengganu....tema???[fairytale] knon nk jd cinderella yg bertemu ngn prince charming die....[hnye angan2]

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
NO!!!!sy msh SINGLE....nk isi borang ke???


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selagi die TAK TIPU saya!!!


6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
dalam mimpi...ahhahaha.... 

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
majalah REMAJA[remaja lg ke??]...beli dkt kdai 365 kt Tmn Chukai Utama,Kemaman...[aku bli je tp xpnh aku abis bce..ahhaha]


8. Apakah nama penuh korang?
name kosong xleh??? name pnoh sy.....ish....
NURUL HIDAYAH BINTI YUSOF

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
errmmm....abh selalu mnjekan aku....tp kalo ade msalah...aku akn cter kt mama....kalo nk duit...SURE ngn abh..hehhehe


10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
sy nk jmpe ngn kekasih sejati sy~~aahahha....[gatai nooo]


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
biase bju2 tuhh aku smbat dalm msin jer....msk sbon tkan START...tp kalo tdung aku biase bsoh ngn tgn...

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
aku nk sgt g MEKAH.....nk tgk sndiri Kaabah dr dkt.....selain tuhh aku jgk nk g CHINA....nk jln spnjang tembok bsar cine..


13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk atau cium??peluk dan cium??peluk ke cium??cium??peluk??atau???ahhahaha^_^


14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
3. mry : seorang lelaki yg baik
kirat : pompuan yg suke ngn style emo.....
2. mry : adik aku yg tak jemu melayan kegilaan aku...ahahha
kirat : kawan yg ...........^_^
1. mry : bdk kuale berang....ank jati trg..
kirat : asal muor....ank cengal johor...ahhah


15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
1. my Presario CQ35 [1st lappy aku nihh]

2. TAS1969[walopon da pnoh calor balor n aku kire skang jd hak mlik aku slpas k.cik dpt kete wira tuhh k]
3. cinonet n belang [kire bnda jgk kan?]
4. teddy2 bear saye[dopot,barney,wonderpine,bearbear,shinchan,devil dll]
5. henpon cabuk aku nihh...W660i

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
5. kebahagiaan dalam perpisahan - Shahir af8

4. perfect - Simple Plan
3. Waiting For The End - Linkin Park
2. kain cinta putih - Putra

1. Jika Cinta Dia - Geisha

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
26 Julai 1989.....bufday sy dsambot d Pantai Tok Jembal.....housemate wat surprise.....di jayakan jugak oleh sbahgian penghuni Tmn Maidam~~

18. 7 orang blogger yang korang nk tag
19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag.

name die patihing....org kota tinggi tp kmpong die kt kuala ibai je...die nih gile2....msok jgk ngn aku yg kpala msok air nihh..ahhaha...die ank mnje abuya...die jtoh moto br nihh...cian die.....rempit lg..[insap kjap]

No comments:

Post a Comment