Wednesday, November 3, 2010

FINAL IS COMING!!!!!!

aku rse cm br je msk sem nihh....tup2..fnal exam da stat mnggu dpan....ape nihh???tibe2 aku lost dgn ape aku blaja spnjang sem nih....adddooii~~~ketakutan da melande dri aku...tp rase keinsafan blom tmbul di hati nihh....wat happen wif me????terlalu asyik dgn kseronokkan.....xsdar amanat yg abah n mama sjak bermulenye jejak kaki aku kt UMT nihhh.....ketike post ni dtulis....da hari ke-4 dlm stdy week....but me???NOTHING!!!nota xsentoh...yg ade hnye FESBUKING 24hrs....masyaALLAH~~wake up!!!!perlu ke sejarah berulang???perlu ke mama n abah mrase hmpe dgn aku lg??NO!!!!!tu aku xnk trjdi.....

here,i want to wish GOOD LUCK to all my friends in this final exam~~make our parent PROUD wif us.....show for them "WE CAN DO IT!!

~~aja...aja....FIGHTING!!~~

"Ya allah,permudahkanlah kami menghadapi peperiksaan akhir kami ini,kuatkanlah daya ingatan kami untuk mengingati segala ilmu yang telah kami pelajari sepanjang semester ini.Berikanlah kami kejayaan yang cemerlang dalam peperiksaan ini"

No comments:

Post a Comment