Tuesday, November 30, 2010

my school days~~

dulu....
mase form 1..
aku kawan ngn budak jaat...
aku pon jadi jaat.....
bergado smpai kes polis....

dulu...
mase form 2....
aku kawan ngn budak2 baik....
sebab??mama ugut utk pndahkan aku skolah lain kalo stay kawan ngn bdk2 tuh...
aku redha.....aku xnk pndah skolah....
jadi....bile aku kawan ngn bdk baik..
aku jd baik.....
prangai aku time form 1 tros ilang......

naik form 3...
aku tukar geng lagi....
time tuhhh aku kwn ngn geng2 nakal...
cekgu2 selalu ckp kt kami "kamu TAK jaat....juz kamu NAKAL je"
aku ponn ikot jd nakal....
parents antr g tuisyen kiteorg naik jamming kt sbelah.....
parents antar g skolah.....kiteorg ponteng kelas...
kiteorg ponteng ponn bkn g mne2...duk mlepak kt blik kaunseling....tlg cekgu stapler kertas.....
ade latihan merentas desa kami cabot lepak kt prumahan depan skolah...
xpsal2 kne kjar ngn anjing....sbb tu smpai skang aku fobia ngn anjing...
kami baik sgt dgn cekgu disiplin..leh wat member....
kiteorg ponteng tapi xpnh ponn kantoi~~~
tu arrr knakalan kami.....
tp,knangan form 3 arrr aku plg rindu.....kalau arrr mase blh berputar kmbali~~
n smpai skang kami msh ttp ber3....
ummi ashira  mahalia nasuha   nurul hidayah

form 4 n form 5 kiteorg msh tetap meneruskan aktiviti kenakalan kami......
tyme form 5,kami berpecah kelas.....chua naik kelas....aku n ummi stay je....
tapi,itu hanya ats kertas je.....
sebab???
setiap hari chua akan msk blaja dlm kelas kami...siap ade tempat lg....
sengal kan.....cekgu pon selalu marah...
tapi,ade kami kesah???ahahahhaXD
anyway....i miss dat good old days...
sbb...skang kite da jarang jumpe....
stakat entry ni ditaip...last kami ber3 jmpe adlh sehari sebelom raya aidilfitri....

~END~


No comments:

Post a Comment