Wednesday, February 29, 2012

PATAHseribu

dUsshhhHHHHH!!DusHHHHHh!!
hancor!! (tetiba nk nyanyi lagu patah seribu)
saper xsedey!!
aku xtau...
aku pnh tnye ape salah aku..
n she said NOthing....
n NOW...
they look me like a stranger...
baru skang aku bangkang dgn statement..
"SATU JAM UNTUK MENGENALIMU....DAN SEUMUR HIDUP UNTUK MELUPAKANMU"
argghhhh!!!!
statement tuh SALAH k!!!(nk emo)
bertahun kenal....
tp sekelip mata jerk we like a stranger!
tapi...aku boleh lg berlagak cool~(kne psg ekon pasnih)
aku boleh lg bergelak dgn org....
tapi...
dalam Hati aku xde sape tau...
dat something HURTZ cm kne tikam ngn pedang samurai...
malas nk ckp byk....
kalo cmnih kesudahan..
aku redha...


sebab aku bukan seorang hamba yang patuh pada-NYA...
sebab aku bukan anak yang taat pada IbuBapaku...
aku bukan adik yang memahami untuk kakak2ku....
sebab aku bukan seorang kawan yang baik buat Rakan2ku....

DAN..
aku percaya....
PELANGI akan muncul selepas hujan...
MENTARI akan muncul menggantikan bulan...

No comments:

Post a Comment