Wednesday, April 14, 2010

S.E.M.A.L.A.M.

semalam i call you
you ta answer
you kata you keluar pegi dinner..

tibe2 teringat lagu kantoi by Zee Avi..
hari 1st holiday aku berjalan agak arr menyedihkan.. sob3....
ari ni pagi2 aku da masak megi....
aduusss...niat diati nk diet cuti nih...
tp...sekali abg ngahmsk megi kat dpur..
kecur air liur dbuatnye...
lpas jer abg ngah kuar ntah kemana..
tros aku msk megi kari yg ade lg stok kt dapur tuh...
huhu...siap pekena telur lg dlm tuh..huhhuu...



tengah hari tuh ingt dpt arrr mkn...
aduss..ape punyer pewott arrr...xleh sabar langsung...
agk2 br je mkn koowwt..
hehhehehe...
finally...mam pownn blk arrr dr skolah...
tgk kt tgn mama xderk powwnn lauk2 utk dmasak..
da musykil da ni..
mama pown ngn slamber tnye aku msk apew.....
uiikkzzz...xtau ker aku ni xpandai masak??
adduusss...
dgn muka toya aku pon ckp arrr msk nasi..heheheh
lastly mama bilang die nggak masak ari ni bcoz...
ade mesyuarat itu ptg..nggak smpat..
aduss...n mama mintak aku grg nasi yg aku msk tuh..
eerrmmm..da lme xtnjuk skill msk ns grg yg ter best nih..
aku powwnn..cr arr bhn2 nk wat ns grg..
tgk dlm peti..selongkar punya slongkar..
akhirnya jmpa arr..bebola aym.. ns grg bujang dr ku...
jadi arr dr xde paper..
akhirnye...ns grg bujang aku pownn siap..hikhikhik..
mmg SODAP..

finally,diz is my lunch + hi-tea
~~ns grg bujang + milo O ais~~

No comments:

Post a Comment