Thursday, April 29, 2010

air mataku mengalir lagi...


adusss....mata nih mnangis lg...ckop arrrr....
sedihnyer....ari2 mkn sorng2....
sume org kt umah nih bz ngn keje msg2...
seingt aku....smenjak aku cuti nihh....xder skali ponn kite mkn same2 kt meja mkn nihh...
sedih lg....ckop arrrr air mata nihh....aku da xnk nangis da....
aku rndu mse dlu2...ari jmaat msti kt skeluarga mkn sekali...
skrang???ari jmaat sme wat hal msg2....
aku akui khidupan kt lbh sng dr dlu...
tp...ikatan kekeluargaan kite da kemana??
sudah aarrr....brhentilah mngalir sungai di pipi ini...
aku teringat knangan dlu....berkelah sme2...
tp,skrg??aku da xnk brpgang ngn jnji2 abah....lastly,xjd...aku yg mkn ati...
ntah arr....aku yg duk kt umah nihh tgk jerrkkk rutin msg2...
bler arrr fmily kite nk mcm fmily org lain???
bergurau senda....smua tuh da xder....
ok arr...mls nk cter byk2 tkot tercrita ape2 yg xptot...bnda nihh sume adlh keluhan atiku....
anyway...I LOVE MY FAMILY...aku harap family kita akn lbh rapat...insyaallah....

1 comment:

  1. sabar ea kak d...
    aq faham...
    skrg da ade kat umt, jpe kawan2 at least boleh kurangkan kesunyian kan...

    ReplyDelete