Thursday, February 3, 2011

c.i.n.t.a....b.a.r.u

hihihihihihii[sambil gelak gedik]...saye jumpe cinta baru.cinta yg org selalu ckp.."cinta pndang pertama"...bkin hati gua cair der...bkin tido mlm gua xlena....mandi gua xbasah....tp gua mkn ttp kenyang..hahahaha....pagi,ptg,siang dan malm aku asyek terbayang wajah die.....suara die mash terngiang2 kt tlinga...waaahhhh!!!!mama,dayah da angau dek pnangan cinta die....blh tlg ubatkn x????tbe2 teringat lagu dokter cinta...

"mama,mama,mama....tolonglah aku yg sudah bingung..apakah ini virus cinta..ku butuh dokter cinta!!"

aissshhh....ape yg aku mngarot nihhh...tp ni arrrr pnangan cinta die.....semua aku wat semua xkena....slalu terkenang....adoiiiii...mmg aku da kronik....kronik smpai kne msok icu nihhh.....aku xnk msok icu.....sob23!!!!

ni arrr cinta baruku.....


 

JANG GEUN SUK


pertama kali aku jumpe die dlm crite nihhh...

  

No comments:

Post a Comment