Friday, December 31, 2010

~ END of 2010

akhirnye....

2010  melabuhkan tirainye....

ape yg telah berlaku sepanjang tahun  2010 nihh??

kenangan  Pahit...Manis...sume jadi kenangan yang aku takkan lupa....

tahun  2010 membuka kisah sedih dgn pemergian arwah pok jak pd 14/1/2010 dan pemergian arwah ayah ngah pada 28/7/2010....AL-FATIHAH kepada keduA-dua arwah.....


tahun ini juga telah mencatat pelbagai peristiwa manis bagi aku...tahun ni aku telah meluaskan pergaulan aku dgn rakan2 seperjuangan dlm aqua.....n aku rase aku makin mesra dgn mereka...thanx my AQUAFRENZ.....


about my family?errrmmm....banyak perkara berlaku n ape ponn yg terjadi aku kena kuat utk hadapinya...tp,pape ponn berlaku..aku sangat sayangkan keluarga aku.....(sape xsyg family sndiri der)


bufday aku tahun nii adalh perkara yg manis utk aku ingat...sbb surprise yg dibuat mmg mnjadi.....walaoponn awl2 tuhhh mati2 aku ingt xde smbutan pape...tup23!!siap dpt adiah dopot dr kwn2 aku....thanx kpd smua yg mnjayeknnye.....hhheeee(^_~)


tapi...dalam pelajaran...aku makin jatuh....banyak main2..kenapa??!!!wake UP!!!jgn tros dlm mmpi....msih blm terlmbat......




"MOVE ON...it's just a chapter in THE PAST....but don't close the book,JUST TURN THE PAGE...."


GOOD BYE 2010....END OF MEMORABLE PAGES…

WELCOME 2011….START A NEW CHAPTER…

No comments:

Post a Comment