Monday, October 11, 2010

i really miss my belang n cinonet~~

eeerrrrmm......msuk ari nihhh da 3mnggu  aku xbalik umah..mknenye 3mnggu jgk arrrr aku xjmpe my dearest n lovely catsMySpace...uhuhuhu...rindu gler ngn 2ekor nihhhh......dgr cter dieorg nihhh mkin bulat n nakalMySpace......waaaAAA!!! mkin rindu dbuatnye.......sob23~~nnti aku blk sure cinonet n belang daaa xknal aku...uhuhuhu...cinonet tuhhh kalo xknal sure die lari....OMG~~MySpace

cinonet bajet comey duk dlm pasu

cinonet frust xde org nk main ngn die..hehehhehXD

cobaan belang utk melarikan diri ikot tngkap.....tapi,GAGAL....

pertunjukan snman tai chi dr belang~~

ni arrrrr pngarang hati aku kt umh......huhuhu....dieorg pneman aku kalo duk sorg2......~~

~cinonet n belang.....i'm gonna really2 miss you'll~



No comments:

Post a Comment