Saturday, March 27, 2010

˙˙˙˙˙ɯɯɯɯɯɯɐɐɐxxǝǝ˙˙˙˙˙ɥɥɥɥooooo˙˙˙˙˙ɯɐxǝ


hhuhuhu...tup2 da nk abis da sem 2 aku kt umt nih...byk ske n duka tlah aku coret di penta umt nih.....yg gmbira akn ku pahat di hati slama-lamanya...yg duka biar arrr mnjadi memori pahitku....
akhirnya....tiba jgk aku di medan peperangan yg plg menggetarkn hati nih....FINAL EXAM.....adusss...menyebutnya pon da mnyebabkan aku skit pwot....esk(28/3/10) brmula arr perjuangan aku slma aku berada disini utk sem 2 nih.....tak sbar utk aku smpai ke tarikh 12/4/10 dmana last paper ku berada..hikhikhik....

anyway,to all my frenz i wish gud luck 4 u'll....do our best...caiyok2!!!!!!

"ya ALLAH,kami mohon kepada-Mu..Berkatilah segala ilmu yg kami pelajari selama ini.Kuatkanlah daya ingatan kami,ya ALLAH...Jangan Engkau tarik segala ilmu pelajari di saat kami amat memerlukannya..Tolonglah kami ya ALLAH yang maha penyayang lagi maha pengasih,berikanlah kejayaan kpd kami dlm peperiksaan akhir kami.Hanya kpd Engkau kamo menunaikan impian kedua orang tua kami...Amin ya rabbala'amin..."

No comments:

Post a Comment